понедељак, 27. фебруар 2012.

Obilazak Rohalj Baze

U nedelju 26,02,2012 bio sam u poseti Fruškoj Gori na Rohalj Bazama gde će se održati tradicioni DUNAVSKI KUP  2012. Pošto smo staze već pripremili rešio sam da istrčim žensku elitnu kategoriju. Do dolaska na teren očekivo sam sneg bar desetak centimetara, ali sva moja očekivanja su bačena u vodu pošto sam se iznenadio da snega skoro i nema, samo na pojedinim delovima terena obično gde sunce nije doprelo. Pošto ja postavljam steze za DUNAVSKI KUP 2012 nemogu da se takmičim, moram makar da istrčim ovih par odličnih staza koje su predivne. Šuma je dosta čista tako da imate mogućnost da date sve od sebe. Uz predivnu konfiguraciju terena i svež vazduh Fruške Gore oduševićete se vašim dolaskom. Do skorog viđenja veliki sportski pozdrav. OK NEŠTIN-Sale

Нема коментара: